2009年6月5日 星期五

書局上出現!!

我地今日衝出BU!!




Cheers 啤啤佢! 出街喇!
今日已經到達旺角各書店

仲有神秘貼紙埋伏o係旺角不同地方
大家見到記住同佢影張相
比返我地睇wor!!!

貼poster ge時候
大家都唔記得左帶膠紙
於是就好貧困咁
人地poster 果半張膠紙
黎痴我地張A1 poster..
哈哈
好扺呀!!


o係另一邊廂
我地又攪緊另一壇野bo!
由於BU資源有限".......
所以! 我地去左友校幫忙幫忙哈!
(係邊間?? hints: 最尾一句=P)
一路等佢cut一路好期待!
大功告成!
繼續吳話你知係咩黎既嘻!
今日講住咁多先!
c u later! Cheers!

沒有留言:

張貼留言