2009年6月16日 星期二

旺角碰杯!cheers 啤啤佢!

今日,有一群年輕人無懼漒水的威脅,
走到旺角鬧市中與大家cheers 啤啤佢!



過程中有很多途人都”啤啤佢”,睇下我地搞乜東東~


還有些會拿相機拍下我們如此出眾的外表!!


反偷拍番佢先~~

我地今次的guerrilla ad吸引到好多途人同我地影相合照


除左大人年輕人同細路,我地今日次仲吸引到BB仔添呀!
睇下佢"啤"得幾實!


哈哈 佢仲望緊呀!

最後,要多謝今日幫手的helper!!!!


真係唔該晒同辛苦晒大家~~







我地o既promotion簡直係一浪接一浪!
聽日(17/6)我地o既啤酒杯仲會現身o係銅鑼灣地帶對出
如果大家想同cheers 啤啤佢!影幅相留念的話
記住聽晚6-8pmo係銅鑼灣搵我地喇=]

see u tml!
明天銅鑼灣見喇! bye!

1 則留言: