2009年6月21日 星期日

GRADX2009 開幕啦!!!

gradx2009開始左啦!!!!

去到浸大正門口就會開始有signage指俾大家睇點行去會場架啦

woo li個就係我地的展覽場地的正門

睇清楚d 正門的兩邊仲有兩個好靚的花牌呀!!!
左邊的係我地的year5 - ARGHHHH 送的!!!
d 花係佢地o個年的theme color 黎架, 同我地今年真係好夾呀

而右邊就有我地的year4 - touch, to be touch 送的!!!
d 色係我地今年的theme color黎架, 好細心呀!!
真係多謝你地呀!!!
而家就睇多少少個場入面啦
嘩,有好多人留左comment俾我地啦~~~
睇到支力左, 你仲可以坐向中間的位置 再欣賞下周圍~~
今日, 兩點鐘就係我地的screening啦!!
miss 左opening的話都唔緊要!! 仲有黎緊的screening呀!!!
一陣見

2 則留言:

  1. DGC 的同學你好
    我今日係你們的展覽見到其中一位同學作品
    是一個有口罩的poster 廣告 真的十分出色
    由其現時大眾對H1N1的防範意識不足夠
    這作品正正能夠令人明白到口罩對預防流感的重要性
    做得相當好 值得一讚
    Cheers

    回覆刪除
  2. hello henry你好
    果位同學叫karen,代佢多謝你先!
    仲要多謝你支持我地gradx呀!!

    回覆刪除