2009年6月17日 星期三

銅鑼灣繼續cheers 啤啤佢!

今日我地的大酒杯走到港島區同大家cheers 啤啤佢!
我地在銅鑼灣的行人專用區進行第二輪的游擊廣告(Guerrilla Ad)
巨型酒杯再次出現於鬧市街道上!

好多啤酒泡啊!!


銅鑼灣的反應十分熱烈~~
很多途人都很興奮地走到大酒杯前同我地影相!!

更有途人要求一同扮演酒杯中的啤酒泡添呀~~


除左咁, 佢地仲會用自己的手機/相機/攝影機影我地~~


我地的大酒杯真係很觸目呀!
睇下有幾多人望佢~~




哈哈哈 guerrilla中段的時間我地仲見到某電視台的戶外攝影
唔知有冇影到我地的大酒杯呢??


原來企向個大酒杯入面係好熱架!!!
向li到要多謝我地的helper!!! 
guerrilla ad 咁成功全靠你地乍!!!多謝你地呀!!


仲有兩日就gradx啦!!!
二十號 下午二時 九龍塘浸會大學LT1 會有opening呀!!
你準備好同我地「cheers 啤啤佢!」未呀?!

4 則留言:

  1. this is great!
    so cute~

    like ur promotional campaign~
    add oil!

    Zoe*

    回覆刪除
  2. 做得好好呀~祝畢業展成功!!

    Win95 (old DGCer :} )

    回覆刪除
  3. 多謝你地ge支持呀!!!
    得閒就黎睇gradx wor!
    至到28號呀!!

    回覆刪除